onsdag den 8. februar 2012

Opdatering fra New Zealand X


Slik-fri dag.

Fre 3/2-12: (Auckland)
Lidt room service:



Jeg kunne ikke spise eller lide pandekagerne..

Push ups: 22-3 (ben på seng)-5 (diamond)-10-5 (diamond)-10-10-5 (i alt 70)

Lør 4/2-12: (Flyve fra Auckland til Honolulu – lande fre 3/2)
Nul træning

Mysli med meget lidt youghurt:


Lør 4/2-12: (Honolulu)




Push ups: 23-10-10-5 diamond (i alt 48)

Søn 5/2-12: (Maunaloa, Molokai, Hawaii)
Planke: 1 min
Sideplanke: 30 sek
Pilates-skrå-mave: 2 x 10

Dagens frokost:


Man 6/2-12: (Maunaloa)
Push ups: 6 (diamond)-7 (ben på seng)-24 (ikke 100 % unbroken, da gulvet var glat og jeg måtte flytte hænderne)-12-6 (diamond)-12-8 (i alt 75)
Lunges med twist: 2 x 15

Slikfri dag.

Vi bor i en slags hytte. Der er ingen restaurant tilknyttet hytterne. Der er ingen restauranter i nærheden. Der er en lille bitte butik, der sælger dåsemad, hvid pasta, nudler, frysemad og snacks. Ingen grøntsager, intet frugt, intet brød, intet youghurt. Så i dag spiste jeg f.eks. nudler til morgemad og frysepizza til frokost.



Senere kørte vi med den gratis bus ind til den eneste ”større” by på Molokai, hvor vi fik handlet lidt mere varieret ind, uden det dog var optimalt

Tirs 7/2-12: (Maunaloa)
Kost i dag:
Morgenmad: Lille jordbæryoughurt + 2gulerødder
Mellemmåltid: Æble + mørkt blødt brød med salami
Frokost: Frysepizza

Jeg er på speciel Molokai-diet…



Generelt glæder jeg mig til at komme hjem og rette op på kosten, der på rejsen har været lidt for meget præget af hvidt brød (Subway-sandwich, naan brød), blødt brød uden saft og kraft, hvide ris, juice (når vi har spist ude), søde myslibarer og ikke-økologisk mad. Det bliver også skønt at spise rugbrød og skyr igen!

Men jeg kommer til at savne den gode forholdsvist billige thaimad (her tænker jeg især på den new zealandske kædeThai Kar Tom Café, som bl.a havde restaunter i Dunedin og Christchurch), food courts med billig og til tider supergod mad, stort udvalg af madvarer i store supermarkeder og det store udvalg af asiatiske restauranter. Derudover var det rigtigt rart, at der blev serveret GRATIS vand, når man spiste ude uden de forventede at man købte yderligere drikkevarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar