onsdag den 1. februar 2012

Opdatering fra New Zealand IX


Ons 1/2-12: (Christchurch)
Kl. 17 tog vi en træning i Crossfit Christchurch i Papanui. Deres gamle crossfit-box blev ødelagt under jordskælvet, så dette sted var helt nyt.

Opvarmning:
Led og strækøvelser

WOD:
7 x 3 floor press

AMRAP 10 min:
-         5 ring rows
-         5 push ups m/ release
-         20 d.u.

Jeg startede med et øvesæt af 5 x 25 kg, så 3 x 30 og 3 x 35 kg. Derefter måtte jeg gå ned på 3 x 30 kg igen.

Ved AMRAP laver jeg alle push ups på tæerne. Det var lidt svært at komme op fra fliserne i de sidste 2 runder..
Ved d.u. fandt jeg ud af, at jeg havde lettere ved at lave dem med deres sjippetorv end Kirkens. Kom op på 5-6 stykker uden besvær, da vi øvede. Jeg undgik dog stadig ikke at piske mig selv på både arme og ben.



I AMRAP lavede jeg de første 3 runder forsøgsvis d.u. og supplerede med singles. De sidste runder kørte jeg bare singles.
Konditionen var på arbejde!

6 runder + 5 ring rows + 5 push ups + 30 singles






Klubben stod af 3 mindre træningslokaler og 1 klublokale. Dertil var der god udendørs plads, hvor vi da også lavede opvarmningen, floor press og 2/3 af AMRAP.
Klubben er lille og stemningen var uformel, afslappet og intim, hvilket bl.a. viste sig ved, at andre trænere lige kom forbi og sagde noget og andre gik rundt og lavede praktisk arbejde.
Vi blev taget godt imod og det var skønt at opleve en sådan klubstemning igen (har jeg ikke prøvet, siden jeg gik til taekwondo i mine unge dage).


Uh.. thaimad:




Og en .. æh.. pommes frites automat..

 2/2-12: (Christchurch)
Øko hudpleje: Jeg havde med vilje ikke taget masker eller ansigtsscrub med på rejsen af praktiske årsager. Men det er min hud begyndt at reagere lidt på nu. Det hjalp ikke, at jeg glemte min Derma ansigstsvask et eller andet sted (jeg glemte min tandbørste på et toilet, min første hat i en butik, var ved at glemme min hættebluse på en Subway..) og jeg ikke har renset huden i over 1 uge.

I går tog jeg mig endelig sammen og efter nøje overvejelser valgte jeg at købe Evolu Relaxing Creme Cleanser, som især er velegnet til sensitiv og moden hud.
Evolu et kiwimærke uden parabener, mineralske olier, phthalater, syntetisk farve, syntetisk duft, petrochemichals, sulfates og stort set uden dyreprodukter.
Det kan vaskes af med vand og jeg ser ud som om, jeg kan tåle det.
125 ml for NZ$38.5


Ingen kommentarer:

Send en kommentar