onsdag den 1. februar 2012

Opdatering fra New Zealand VIII


Tors 26/1-12: (Franz Josef)
Push ups: 16-8-10-10-6 (i alt 50)

Fre 27/1-12: (Greymouth)
Lunges med twist: 10
Air squats: 10

Dumme ryg: 1 x pamol + 1 x ipren til frokost og igen til aften

Lør 28/1-12: (Hanmer Springs)
Dumme ryg: 1 x pamol + 1 x ipren kl. 7
Push ups: 13-17-10-10-5 (i alt 55)

Spiste ok thai:



Søn 29/1-12: (Hanmer Springs)
Sukkerprojekt: Slikfri dag

Morgenmad:

Frokost (samme sted):


Min ryg har det mærkbart bedre.

Det fejrer jeg med en halv times ryg/skulder/nakke/ansigtsmassage hos Wisteria Cottage Day Spa på 34 Conical Hill Rd.

Det var ok. Jeg har på fornemmelsen, at hun er uddannet kosmetolog og så lige har lært et par massageteknikker. Det var ikke sådan, at jeg lå og tænkte ”Hvad i alverden er det hun laver?”, men det var bare ikke nær så godt som Deep tissue massage i Dunedin. Eller min afspændingspædagog hjemme i Dk. Hun virkede ikke lige så dygtig.
Det hjalp ikke, at hun startede med ansigtsmassagen. Jeg havde ikke overvejet at massagen var kl. 15 og det var ret lummert og jeg så fik masser af olie og varme hænder plasket i ansigtet. Det var svært at slappe af i starten. Da jeg fik rygmassage, var det lidt bedre, men jeg lå ikke vildt godt og lå mest og tænkte på, at ham i Dunedin da var meget bedre… haha.
Man kan ikke være lige heldig hver gang.

Bonus: Hun solgte det new zealandske hudplejemærke Living Nature, hvor jeg investerede i Nourishing day cream (til normal til tør hud) 100 ml. NZ$58.
Living Nature er uden parabener, syntetisk farve, syntetisk parfume, mineralske olier m.m. og er 100 % naturligt. Der er ikke meget økologi. Det har en duft, men den er ikke så stærk, så jeg tog chancen.
Det er den tyske certificering BDIH.



Man 30/1-12: (Hanmer Springs)
Push ups: 20!-10-10-10-10-5  (i alt 65)
Slikfri dag.

Ok fisk:


Tirs 31/1-12: (Christchurch)
2,5 times gåtur af stejl, bulet sti. Udfordring for ben, baller og kondition!

Det måtte fejres med en meget delikat hindbærkage:

Frokost i lokal foodcourt i forstad til Christchurch:


Aftensmad på favoritkæden:

som laver verdens (og jeg mener, verdens bedste) thaimad:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar