fredag den 10. februar 2012

Opdatering fra New Zealand XI


Ons 8/2-12: (Maunaloa)
Når man bor på 2-stjernet hotel – eller rettere sagt: hytte – så kan man ikke forvente det store af sengen. Jeg sover på en halvhård seng, hvilket nu påvirker min ryg og skuldre. Jeg vågner ofte og skal bare have overstået nætterne her på Molokai.
Som bonus har jeg – garanteret efter busturen i mandags, hvor der var skruet max op for air con og jeg sad og småfrøs i en halv time – nu fået ondt i halsen, så det gør ondt når jeg synker. Det er lidt trælst, da jeg ellers har været fri for forkølelse, snot, halsonde og det sædvanlige, jeg har tendens til at døje med derhjemme.

 Men ok, der er kun 1 uge tilbage, så jeg skal vist bare nyde det sidste af turen, åndssvag ryg/dum hals eller ej.

Tors 9/2-12: (Maunaloa)
Ondt i halsen
Hovedpine
Øm/urolig krop

Morgen: 2 x ipren
Middag: 2 x ipren
Aften: 2 x ipren

Fre 10/2-12: (Maunaloa)
Hals lidt bedre i dag.
Det er meningen, at jeg skal lave 26 push ups i træk i dag. Det er begyndt at blive rigtigt hårdt og jeg skal kæmpe fra 20 og op. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar