torsdag den 23. februar 2012

Drømmen om lakrids

I denne uge har jeg 3 slik-frie dage. Det er åbenbart hårdere, end jeg troede. I hvert fald drømte jeg i nat, at jeg spiste en lakrids - selvom jeg havde en slikfri dag (i drømmen). Og jeg syntes at det var ret dumt at ødelægge den slikfri dag med én sølle lakrids...

I virkeligheden overlevede jeg både fastelavnsboller tirsdag og wienerbrød i går. Så hvis der er slik og kage på job i dag, bliver jeg egentligt ikke overrasket.



På fredag skal jeg spise min mors honningkager. Alle sammen. Så er de væk. Heh.

2 kommentarer:

  1. Altså Ditte, hvad arbejder man med hvis der er kage og slik hver dag på jobbet - er det ikke kun noget man har når der er fødselsdag ?
    Jeg kan godt forstå at det er svært hvis man bliver fristet og lokket hele tiden !!

    SvarSlet
  2. Man arbejder i en vuggestue... åbenbart. Hehe. I dag havde en af vores forældre i øvrigt muffins med til de voksne på stuen! Men jeg klarede det. Og ja, der er mange fristelser på job. Altid nogen der har fødselsdag eller stopper eller noget.

    SvarSlet