tirsdag den 28. februar 2012

Min største udfordring ved sukkerprojektet..

I sidste uge var der følgende fristelser på job:

Mandag: kage
Tirsdag: fastelavnsboller
Onsdag: wienerbrød
Torsdag: muffins
Fredag: kage

Jeg undgik tirs-ons-tors, for der spiste jeg jo ikke kage.
Til gengæld gik jeg lidt amok fredag, hvor jeg spiste 3 muffins (rester fra torsdag) + 3 gode tunge brownies. Deeet var jo ikke helt meningen. Jeg mener bestemt, at jeg i mine mål skrev, at jeg kun skulle tage 1 stykke kage! Jeg spiste også mors hjemmebagte honningkager, da jeg kom hjem, så vidt jeg husker.
Lørdag spiste jeg chips.
Søndag spiste jeg slik.

Ugen har altså været blandet med succes - jeg overholdte mine 3 sukkerfri dage - og knap så heldige dage med fråderi de dage, hvor jeg godt måtte spise slik, men hvor det var meningen at det skulle være med måde.

Jeg håber.. Øh, jeg mener.. Jeg ved, at denne uge bliver bedre!

2 kommentarer:

  1. Den der er vist meget klassisk. Nu har du tøjlet sukkeret og trangen. Når du så endelig må, skal den også have hele armen.

    Så er spørgsmålet, hvad der er sværest. At begrænse sig på "må godt"-dage eller helt at cutte "må godt"-delen.

    Jeg tror dog, at du gør det rigtige. Små ændringer. Fokus på holdbarhed.

    Bare klø på. Og er der ikke lige lovlig mange kagedage på det job? :)

    SvarSlet
  2. Hehe, sidste uge var helt ekstrem. Men en uge helt uden snask er lidt unormal hos os.

    SvarSlet