tirsdag den 28. februar 2012

Søvnrytmen

.. har været lidt mystisk hele sidste uge. Alle hverdage var jeg hamrende træt (som i: virkelig ikke kunne holde øjnene åbne) ved 21-22-tiden og er kollapset. Lige med undtagelse af fredag, hvor jeg godt nok var så træt så træt, men hvor vi var på besøg og jeg ikke ligesom kunne kollapse. Nogle aftener havde jeg taget magnesium.

Det mystiske var, at jeg overhovedet ikke var træt, når jeg skulle op. Jeg vågnede endda før vækkeuret et par af dagene. Det sker ellers aldrig. Slet ikke om vinteren. Så er jeg bare kvæstet, uanset om jeg har fået 8 eller 9 timers søvn.

Men altså.. jeg har virkeligt nydt de morgener. Onsdag puslede jeg rundt i 2 timer, før jeg skulle afsted på job. Der var tid til at lave morgenmad, lave madpakke, lave smoothie og være på nettet. Hvilket var smart. Mest det med at lave madpakke og smoothie. For jeg var for træt til at gøre det aftenen før..

Jetlag er mystisk.

Det går nok snart væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar