onsdag den 1. februar 2012

Sukkerprojekt


Er i gang med sukkerprojekt.
Dels pga. generel sundhed, dels pga. min underdelle. Som jeg før har nævnt, så har jeg en anelse af markede mavemuskler over navlen. Så er der en delle under navlen. Og så er der fladt igen. Agtigt.
Ofte når jeg har spist, er jeg udspilet som en højgravid. 

På et tidspunkt skal jeg nok i gang med at kulhydratprojekt. Men én ting af gangen:

Uge 4-6: 2 dage uden slik (og med slik mener jeg også chips, kage, is og kiks)
Uge 7-10: 3 dage uden slik
Uge 11-14: 4 dage uden slik
Uge 15-18: 5 dage uden slik
Uge 19-22: 6 dage uden slik
Uge 23: Hele ugen uden slik

Jeg ved ikke helt, om jeg skal lande på 5 eller 6 dage uden slik.

Jeg følger Precision Nutritons råd om at tage langsomme overskuelige realistiske skridt! Haha.
Man skal til hvert nyt mål og hver ny strategi sige til sig selv: Hvor sikker er jeg på at kunne gennemføre? På en skala fra 1-10 hvor 10 er 100 % sikker, så skal man hver gang lande på 9 eller 10. Ellers skal man justere strategi/mål. Det skulle være vejen til succes.


2 kommentarer:

  1. you can do it !!! Pas på med at erstatte med kunstigt sødede sager, da det kun fremmer din trang til rigtig sukker - bare et lille råd !
    Jeg glæder mig til at høre om hvordan det kommer til at gå :)

    SvarSlet
  2. Indtil videre har jeg overholdt min plan. Endda haft 3 sukkerfri dage en uge, hvor jeg kun skulle have haft 2. Jeg vil forsøge at passe på med kunstigt sukker!

    SvarSlet