tirsdag den 14. februar 2012

Sidste NZ-opdatering

Fre 10/2:

Push ups: 15-21-10 (i alt 46) – ikke optimalt. Til gengæld bliver mine 21 push optaget på video som bevis J




Morgen: 2 x ipren
Eftermiddag: 2 x ipren

Slikfri dag.

Lør 11/2-12: (Honolulu)
Hals 90 % fin igen. Har sovet markant bedre.

Søn 12/2-12: (Honolulu)
Får lidt rødt udslæt på maven efter morgenbuffetten.
Hals stadig ikke helt på toppen.
Minus træning.
Krop er utidig/øm/træt (måske efter at have siddet på utroligt hårde stole i Molokai lufthavnen i går)

Man 13/2-12: (Honolulu)
Endnu mere rødt udslæt på maven efter morgenbuffetten.
I dag spiste jeg youghurt med bær, scrambled eggs, bacon, pølse, cherry tomater, agurk, salat, papaya, melon (den orange), blodappelsin. Drak grøn te og friskpresset appelsinjuice.

Slikfri dag.

Denne uge og de næste 3 uger skal jeg have 3 slikfrie dage om ugen. Jeg havde også i sidste uge – helt frivilligt! 

Push ups: 5 (diamond)-15-10-15-10 (i alt 55)

Tirs 14/2-12:
Sidste dag. Vi tager flyet til L.A. kl. 14.23.
Hals stadig ikke 100 % frisk.
Intet udslæt i dag. Droppede papaya. Ikke at der nødvendigvis er en sammenhæng.




3 kommentarer:

  1. Du er da MEGA sej!!!
    Vi skal da se din video :)

    SvarSlet
  2. HVOR ER DU BARE *UcKiNg SEJ MED DE PUSH UPS!!!
    GO DITTE!!!!

    SvarSlet
  3. Tak! Jeg er også stolt (men den slags skal åbenbart holdes ved lige. Lige nu kæmper jeg med at komme over 15..)

    SvarSlet