onsdag den 9. maj 2012

Blid forsigtig træning

Jeg har ikke været på hold siden kb i fredags pga. mange interessante ting, så i dag ville jeg lave lidt i stuen. Samtidig ville jeg teste min ryg.

Det blev til:
- 5 minutter med 12 kg russian swing: - hvert minut 10-15 swing (fokus på løse arme og kraft i hofter)
- 1 minut planke, 1 minut pause, 30 sek planke
- push up program week 2, day 1: 13-15-11-10-15

Min ryg var ikke klar til mere planke og min iskias (eller hvad hulen det nu er er) drillede i form af snurren i balle og ben)


4 kommentarer:

  1. Lidt træning er bedre end ingen træning. Synes jeg lige, jeg har læst på en anden blog i dag. ;)

    Og så synes jeg godt nok, der er mange push-ups i dit program. Hehe.

    SvarSlet
  2. Du har helt ret... Jeg må lige øve positiv-ånd, når jeg skriver sådanne indlæg!
    P.S. Jeg var ved at dø, da jeg skulle lave de sidste 15 push ups..
    P.P.S. Kan det passe at håndtaget på kb er bredere end dem i Sekten? Mine fingre blev i hvert fald lidt trætte.. hehe.

    SvarSlet
  3. Ja, det kan sagtens passe. Dit håndtag er i hvert fald lidt bredere, end håndtaget på min. Optimalt skulle du nok selv have købt en, fordi du så kunne teste den først. Det gør du, når du køber din næste kb, og indtil da kan du træne grebsstyrke med den her. Cirka. :)

    SvarSlet
  4. Aj, den er meget meget fin! Og kb i Trykkeriet har også bredt greb.. Tror jeg.

    SvarSlet