mandag den 21. maj 2012

Nr. 2 osteopatbesøg hos Kåre

Min lænd var fortsat stram og der var også stadig noget ved hoften af en art. Den stramme lænd påvirkede baller (spændthed) og en nerve, der var lidt irriteret. Det er sidstnævnte der har givet uroen i højre ben/balle.

Plan fra Kåre:
- Lave 4 øvelser hver dag (gerne flere gange om dagen)
- sidde ret med støtte hvor det er muligt (ikke sidde og hænge i lænden, da det strammer i lænden)
- helst ikke sidde ned for meget (som hele dagen på et kursus..)
- undgå øvelser hvor lænden kommer langt bagud eller forud (det skal ske i små etaper) - dvs. at f.eks. bagudbøjningerne til mobilitet er udelukket og nok også forskellige sit ups


Denne øvelse skal jeg f.eks. være forsigtig med:



Han mente, der var håb forude, hvis jeg fortsatte med at lave øvelserne.
Skal til opfølgning 30. maj.

Hvis du har problemer med f.eks. ryggen - eller alt muligt andet - så kan jeg varmt anbefale ham. Ja, nu skal jeg  selvfølgelig lige se, hvor godt det virker, men han virker simpelthen så dygtig og det er første gang, jeg har fået en mere præcis forklaring på mine rygproblemer og hvad jeg kan gøre ved det på lang sigt. Det er virkeligt rart.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar