onsdag den 30. maj 2012

Osteopatbesøg hos Kåre # 3

Siden sidst har jeg ikke haft uro i højre ben og kun haft det "ubehagelige stræk" i højre balle i mandags. Dertil spændt/øm lænd i lørdags og i dag var min lænd bare lidt mærkelig. Men generelt er det gået godt.

Han koncentrerede sig om min lænd og min hofte. Det var ikke altid lige behageligt, idet han trykkede på spændte områder eller masserede på maven (dvs. det er nok organerne han masserer). Men det virkede. Som bonus blev min højre ankel bedre, som havde drillet mig lidt de sidste par dage.

Ekstra bonus: Da jeg kom hos ham første gang, spurgte han ind til eventuelle problemer, bl.a.  urinvejsproblemer. Uden at gå for meget i detaljer kan jeg blot fortælle, at det problem jeg havde nu er blevet mærkbart bedre. Forstået på den måde, at jeg ikke har lagt mærke til det imellem tiden og dermed har det nok ikke været irriterende for mig. Så jeg tror, det er bedre, men skal lige tjekke det.

Min lænd var fortsat for stram, så jeg skal fortsætte med mine 4 øvelser. Men jeg fik ikke nogen ny tid.

Jeg kan varmt anbefale osteopati, men husk at det skal være en der er registreret hos Danske osteopater for at sikre at vedkommende har den 4-6 årige osteopatuddannelse samt et diplom.

P.S. Som nævnt i tidligere indlæg skal man ikke være meget blufærdig. Man ligger i underbukser (og bluse), mens han kommer tæt på både skamben og rumpehul. Ja. Der er bare nogen, som godt vil vide den slags på forhånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar