onsdag den 2. maj 2012

Crossfit # 134

800 m løb, ledopvarmning med træpind og så ellers lave shoulder press.

Jeg lavede 5-5-5-5-5
20-22-25-25-22

Der skulle kæmpes lidt i de sidste reps i 3., 4. og 5. sæt, men det gik og fik også rettet lidt på mine albuer.

WOD:

15-12-9-6-3 af:
- goblet squat 32/24
- russian swing 32/24
- burpees

De 2 første runder tog jeg 12 kg ved goblet squat og resten med 8 kg. Må vist øve mig lidt i goblet squats og weigted lunges, for jeg synes hurtigt, jeg bliver træt i benene.

I russian swing tog jeg 16 kg i de 2 første runder og 12 kg ved resten. Min ryg begyndte at knirke en smule efter at have svunget 16 kg.

Jeg fik ros for både goblet squats og kb-swings! Hurra!

Burpees.. var burpees.. Heldigvis så talte E. ned for mig, da jeg var nået til runden med de 6, og det hjalp!

Lidt udstrækning til sidst og lidt "Godt for maven". Push up-position.. stå et vist antal sekunder og derefter knæet op til albuen. Derefter stå i push up igen. På det tidspunkt valgte min lænd at sige nej tak og jeg holdte pause.

2 kommentarer:

  1. 25 kg i shoulder press er flot! Det vil jeg også op på. Snart.

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg kan aldrig huske, hvad mit max er, så jeg sjusser mig lidt frem..

    SvarSlet