søndag den 20. maj 2012

Crossfit # 136

Det hele var hårdt i dag til træning. Opvarmning. Tung del med kb. Wod. Finisher.

Som regel har jeg friske røde kinder efter en træning. I dag var jeg mega rød i hele ansigtet. Også panden og hagen.

Opvarmning:
- gå sammen 2 og 2.
- den ene løber 8 gange frem og tilbage (fra én ende til den anden talte som 1), mens den anden stod op af væggen med benene i 90 grader.
- så bytter man.
- så løber den ene 7 gange, mens den anden laver air squats.
- så bytter man.
- så løber den anden 6 gange, mens den anden står op af væggen med benene i 90 grader.
- etc. ned til at løbe 1 gang.

Tung del med kb/håndvægte i hver hånd:
- lave 5 tunge sæt med 10 weighted lunges (5 med hvert ben)

Meget optimistisk - men ikke realistisk - kastede jeg mig ud i at forsøge mig med 16 kg i hver hånd. Da jeg var kommet ud i den første lunges, kunne jeg så ikke komme op igen. Overhovedet.
Ok. Så måtte jeg jo tage 12 kg. Det gik vaklende og ustabilt et par stykker.
Så kapitulerede jeg og tog 10 kg håndvægte. Det var hårdt og en udfordring, men det gik lige. Formen var dog ikke altid lige pæn.

Wod:
emotm (every minute on the minute) 20 min.
- 7 russian swings
- 6 goblet squats
- 3 strict pull up

Jeg lagde friskt ud med 16 kg i swings og 12 i squats. Gik fint en del runder.
Så gik jeg ned til 12 i swings.
Så gik jeg ned til 8 kg i squats.

Første runde tog jeg 1 strict pull up + 2 negativer. Resten var ring rows.

Jeg havde ca. 10-15 sekunders pause og var hårdt presset hele vejen igennem.

Finisher:
- 1 minut "hænge i barren med benene i L/knæene oppe"
- 1 minut mountain climbers med underarmene i gulvet
- 1 minut atomic sit ups

Efter wod'en havde jeg ikke meget energi og mavehalløjet blev lidt halvhjertet. Derududover kunne jeg mærke mountain climbers i lænden, så jeg blev planken. Og atomic sit ups gik langsomt og skævt, idet jeg kunne mærke min højre balle/ben gøre knuder.

Det var hårdt. Men godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar