onsdag den 16. maj 2012

Et noget uroligt ben

Jeg har ca en måneds tid haft en slags snurren/sover/prikken/mild smerte fra lænden i højre side, højre balle og ned i højre ben. Det er lidt i perioder og når det sker, har det været når jeg var i bestemte stillinger, nemlig en eller anden form for foroverbøjning. Ikke nødvendigvis som i en trænings-overbøjning. Det kunne også bare være at stå lidt foroverbøjet over en vask eller tage sko på.

Tidligere i maj var jeg hos osteopat og det hjalp en smule, men nu er det langsomt blevet værre.
I dag var det værst. Jeg var på kursus og sad ned hele dagen. Mit højre ben var fyldt med uro (det føltes som om det var i benet) og jeg kartede rundt på stolen. Det kunne slet ikke finde ro. Da jeg var kommet hjem, fortsatte uroen også når jeg gik og når jeg sad stille med benet strakt ud. Det er ikke bag på låret, men mere på ydersiden helt ned til foden.

Heldigvis har jeg tid igen hos osteopaten på mandag. Håber han kan gøre lidt mere ved det, for det er efterhånden nået et "ret irriterende"-niveau.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar