fredag den 4. maj 2012

Nyt proteinpulver

.. Anna Bogdanova - som før har hjulpet mig med min søvn via magnesium-tilskud - anbefaler risprotein af mærket Sun Warrior.

Jeg købte mit i Urtehuset på Frederiksberg (bemærk prisen på hjemmesiden er dyrere, hvis man køber online - den er dyrere i butikken). Desværre var jeg lidt hurtig og fik taget en natural, hvor jeg ellers har købt proteinpulver med vaniliesmag.

Skulle have købt dette her:


Om det er pga. natural-smagen eller at det er risprotein og ikke valleprotein ved jeg ikke.. Men det smager ikke specielt godt. Det smager en del af.. pulver..
Nu valgte jeg også lige frisk nok at vælte et målebæger ned i min smoothie. I fremtiden vil jeg nok forsøge at huske at putte lidt mindre i de første gange for at teste smagen. Og så skal der vanilie og kanel i!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar