onsdag den 17. juli 2013

Brunch @ Couloir fredag 12/7-13

Det er ikke så tit, jeg spiser på Amager, men i sidste uge var jeg et smut forbi café Couloir på Amager Strandvej med 2 veninder for at afprøve deres brunch.

1. Det var ganske god kvalitet i forhold til prisen (115 kr. uden drikkevarer). Der var hjemmelavet marmelade og nutella (note til mig selv: ikke sætte nutellaen i solen...), myslien var lækker og så var der hellefisk. Jeg fik en hjemmelavet limonade med mynte og lime til 52 kr for 50 cl.

2. Der var tilpas meget forskelligt til min smag: Rugbrød, hvidt brød, marmelade, nutella, smør, røræg, bacon, pølser, hellefisk, pandekager, croissant, frugt, pølse, ost.

3. Spiste det hele minus smør og ost.

4. Mængden var tilpas. En god brunchportion :-)

5. Vi sad udenfor i det gode vejr og jeg havde ikke helt fornemmelse af stedet inden for. Men man kan se stranden og det er jo et plus. Til gengæld ligger Amager Strandvej mellem caféen og stranden og det er et minus. Kan man abstrahere fra den let trafikerede vej, så er det et fint sted.

Ekstra info: Der var lidt for lang ventetid på mad og drikke, da jeg var der, men det kan have været et enkeltstående tilfælde.




2 kommentarer:

  1. Der er også okay hyggeligt indenfor. Har været derude og spise bøf med sovs. Og kage. :)

    God brunch-serie. Har jeg mon sagt det før?!

    SvarSlet
  2. Brunch er det bedste :-)
    Var bøffen og sovsen og kagen god så?

    SvarSlet