torsdag den 11. juli 2013

Inspire Convention 2013

Da jeg er på vej væk fra crossfit (og har været det længe), er jeg på udkig efter andre træningsformer. Jeg har været glad for Anna Bogdanovas 1200x-hold, men jeg holder stadig udkig. Også fordi jeg bare synes det er interessant at læse om og lære om forskellige måder at træne på.

13.-15. september er der Inspire Convention i Hillerød.

Her er et slaraffenland af forskellige træningsformer. Jeg har bl.a. luret på Tacfit (et indlæg om det senere), Kettlebell basis med Thierry Sanchez, The Ido Portal Method - handstand, Outdoor MoveNat Movement med Dennis Frisch m.m.

Fredag er PREConventions. Det er halv- eller heldagskurser. Her ligger f.eks. Bodyschool med Umahro Cadogan, Jacob Søndergaard og Anna Bogdanova kl. 12-18 samt Ido Portal med gymnastisk orienteret styrkeudvikling kl. 13-17.

Lørdag og søndag er master classes, workshops og foredrag af 1-2 timers varighed.

Deltager man kun fredag, koster det 895 kr.
Deltager man lørdag og søndag, koster det 1600 kr.
Deltager man fredag-lørdag-søndag, koster det 2195 kr.

MEN kun hvis man køber før 1. august. Ellers er det lidt dyrere. (dvs. 995 kr., 1700 kr., 2395 kr.).


Jeg overvejer. Det gør jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar