mandag den 15. juli 2013

Open gym med kettlebells

Første Open gym i lang tid.

Formål: Øve mig på kettlebell-øvelser

I dag: Turkish get ups og 2 arm swings


Opvarmning:

Lidt ledopvarmning.
Lidt rulle-halløj (jeg har især problemer når jeg ligger på ryggen. Når jeg skal til højre). Får stadig sved på panden.
Lidt walkout med løft-modsat-arm-og-ben.
Lidt planke-halløj (ligge i planke med parallelle arme. Skub op til strakte arme. Langsomt ned.).
Øve Turkish get ups uden kb.
Lidt swings med 12 kg.

20 minutter workout:
1 get up 8 kg (hver side)
10 swings (2 arms) 16 kg - fokus: rumpen tilbage, bruge balderne, stoppe kb i luften 1 sek. (det sidste var uden det store held)

Efter 3 runder gik jeg ned til 8 swings med 16 kg.
Efter 4. eller 5. runde blev jeg svimmel efter swings..
Tror det blev til 5 runder. Ville virkeligt gerne lave get ups med 12 kg, men jeg er der ikke endnu. 8 kg er dog ved at være for let.



Afslutning:
5 x solhilsen
Lidt dynamisk mave-planke-halløj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar