onsdag den 10. juli 2013

Brunch på Canteen

Billedet er af 2 x brunch.

I formiddags var jeg forbi Canteen på Østerbro. Det er et sted, jeg har hørt godt om, så det skulle selvfølgelig testes :-)

1. Super kvalitet. Når brunch koster 140 kr., synes jeg godt man kan forvente en vis kvalitet, og det lever denne brunch (som bare hedder Brunch) op til. Der var gjort lidt ud af det. F.eks. er både marmeladen og pestoen hjemmelavet. Æg, ost + brie, youghurt og pandekage er økologisk.

2. Der var - efter min smag - dejligt meget forskelligt. Youghurt med mysli, lyst brød, rugbrød, smør, marmelade, pesto, frugt, laks, ost, spegepølse, pandekager, æg, bacon, pølser.

3. Jeg kunne lide det hele undtagen osten. Ikke dårligt.

4. Jeg havde tyvestartet med en mellem portion skyr kl. 8.45 (vi havde bord fra kl. 10) og så mættede det faktisk lige tilpas. 

5. Det er et hyggeligt sted med små borde. Lige i dag var der ikke så mange folk, men når ferien er slut, skal der efter sigende være fuldt hus og det er klart bedst at bestille bord. 

6. BONUS: Maden var "skilt ad" så der ikke var marmelade ovre i røræggene etc. Nogen er måske ligeglade med den slags, men jeg synes det er meget rart.


Drikkevarer er ikke inkluderet. Jeg kan anbefale deres sommerdrik med granatæble, hyldeblomst, frisk frugt til 35 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar