mandag den 22. juli 2013

Open gym lørdag 20/7-13

 Mål: Stadig at lære at lave Turkish get ups med 12 kg

Denne uge: Komme op på albuen

Efter noget rulle-øvning, mobilitet og mave-core tog jeg ca. 20 minutter med:

1 Turkish get up 12 kg (til albuen)
5 sumo dead lift (vist nok) med 12 og 16 kg (til hver side)

Det gik en smule bedre med at få placeret kb på højre arm og så gik det også nemmere at komme op. Måtte dog stadig bruge benene..

Her viser Anna selv hvordan man laver en fuld get med 20 kg.


Sumo dead lift tog jeg med 12 kg i venstre hånd og 16 kg i højre arm og bagefter byttede jeg kb.
Kan dog se i mine noter fra da jeg lavede øvelsen på 1200x, at kb skal stå på linje med fødderne. Må jeg lige huske til næste gang.

Foto lånt af: Neverdonothing

Ingen kommentarer:

Send en kommentar