torsdag den 2. juni 2011

Crossfit # 78

Opvarmning
- led

3 runder af:
- 10 burpees
- 15 KB swing
- 400 m løb

Løb var lidt ved at tage livet af mig i dag. Det jeg lige akkurat indhentede ved burpees og til dels KB, tabte jeg ved løb. Og her sammenlignede jeg mig kun med de langsommeste af de andre piger.

Men pulsen kom da op..

Skills

- Weighted pull ups
- Max højde box jumps

Ved pull ups koncentrerede jeg mig mest om at lave almindelige strict pull ups. 2-3 chin ups og 1 pull ups.

Ved box jumps kom jeg op på 4 vægtskiver oven på en høj box. Dvs. Da jeg skulle prøve første gang, landede jeg ude på kanten. Så prøvede jeg igen, kom skævt ind og knaldede skinnebenet ind i boxen. Resultat: Hævet, blåt og ømt skinneben + noia over boxen.
Jeg nåede ikke de 4 skiver, men gik tilbage og hoppede op på 3 i stedet.

WOD
AMRAP 7 min:
- 5 strict pull ups
- 10 box jumps

Jeg tog pull ups i lilla elastik og box jumps på høj box.

Runder: 5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar