søndag den 5. juni 2011

Teste teste

I dag skulle jeg teste både push ups og pull ups. Det valgte jeg at gøre til Open Gym.

Push ups: 17
Pull ups: 4 (chin ups)

Så nu kan jeg endelig gå videre til week 3 i Push up programmet! Hurra!

Min træning var lidt spredt og flagrende. Blev sådan lidt distraheret af at der var en del mennesker.

Men jeg fik da lavet mobilitet/yoga med min svigerinde.
Derudover fik jeg øvet lidt kipping pull ups, t2b og squats.

HSPU: (med 2 ab mats under)
2 x 5
1 x 4
1 x 1

Push press:
5 x 15 kg

Shoulder press:
5 x 15 kg

Forsøgte at øve mig lidt i hang power cleans, men da jeg nåede til fugleskræmsel-positionen, brokkede min højre skulder sig.

Det gør den ellers aldrig og jeg ved ikke helt, hvad jeg har gjort galt.


Bonus-info:

Jeg har i denne uge trænet hele 5 gange! 3 gange på hold og 2 gange på egen hånd.
Det er aldrig sket før, men det sker helt sikkert igen! Er simpelthen blevet så glad for crossfit :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar