torsdag den 16. juni 2011

Multichi abstinenser!

Jeg er kun i gang med 4. hele dag uden Multichi Energy og jeg savner det allerede meget!


Jeg er jo ellers i gang med at teste Gerimax. Har i går og i dag taget 1 Gerimax Daglig energi og i dag desuden 1 stk. Extreme energy, fordi jeg er så pokkers træt.



Jeg ved ikke, hvor længe man skal tage Gerimax for at se resultater. Men jeg er svært utilfreds med at jeg allerede nu er mærker noget af den træthed, som jeg ellers slap af med, da jeg begyndte at tage Multichi.
Den træthed hvor jeg ikke helt orker at træne og bare vil sove på sofaen.

Så nu sidder jeg på sofaen og grovæder Marabou Polka og plejer min ømme ryg (fra job), imens jeg prøver at tage mig sammen til at gå i Føtex og købe Eco Proteinpulver.

For det slap op i går og det kunne jeg mærke i formiddags. At jeg var mega sulten, da vi fik frokost kl. 11 (pædagogisk måltid).

Fik jeg nævnt at min ryg var øm og jeg ikke kom til træning (og ikke kunne nå at melde fra)?

Alt i alt er jeg lidt gnaven..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar