torsdag den 9. juni 2011

Crossfit # 80

Åh ja.. I dag skalerede jeg så meget, at jeg ikke blev presset nok og blev alt for hurtig færdig (agtig)..

WOD
15-12-9-6-3

Strict pull ups
Strict HSPU

Jeg lagde ud med at lave pull ups i lilla medium elastik og gik på et tidspunkt over til grøn, som ifølge coach Yvonne (som observerede på sidelinjen) var alt for let til mig. Hvilket hun havde ret i.. hehe.
Hvad jeg skulle have gjort var at starte med de stricte jeg nu kan og SÅ gå over til elastik.

Ved HSPU tog jeg på box med ab mat under. Der skulle jeg nok bare have fjernet ab mat'en til at starte med i det mindste. Eller endda lave HSPU op af væggen med 2 ab mats under. Det kan jeg jo godt. I hvert fald 5 reps.

Ja. Så lærte man lige det.

For jeg stod lidt og gloede efter 7:07 og tænkte "Det var godt nok pokkers. Er jeg virkelig en af de første, der er færdig? Har jeg glemt noget?" ... Fordi jeg plejer at være en af de langsommeste - også selvom jeg skalerer.

Det var meningen, at jeg skulle lave Push up-program og Pull up-program i dag, meeen det venter jeg med til i morgen.

1 kommentar:

  1. Jeg har aldrig prøvet crossfit, det lyder spændende! Jeg træner mest cykling og bodypump, men det er altid sjovt at prøve noget nyt :)

    SvarSlet