fredag den 17. juni 2011

Sløseri

Ja. Jeg har været meget sløset med at rense mit ansigt i et godt stykke tid. Delvist fordi jeg var ved at løbe tør for Carrot Butter Cleanser.
Den er dyr. Oveni det har jeg heller ikke mere Double Rose Rejuvenating Face Cream (mit favoritcreme), hvilket jeg ikke helt kan overskue.


Jeg har ikke lige råd. Det er jo dyre Organic Pharmacy-produkter og der er en festival lige om hjørnet.
Så jeg har sparet på begge produkter. Men nu er jeg virkelig nødt til at købe en ny ansigtscreme. Det er svært at gå på kompromis, når man nu har forelsket sig i den letteste, fineste og dejligste creme.

Forslag er velkomne. Som minimun skal den være uden syntetisk parfume, syntetisk farvestoffer og parabener. Gerne økologisk (EcoCert går lige an, selvom det kun garanterer 10 % økologi).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar