lørdag den 25. juni 2011

Dårlig bacon

Skulle egentlig Open Gym'e med svigerkonen, men da vi havde afleveret vores telte til vores lejr, så var vi blevet frygteligt sultne og kunne ikke lige overskue at træne. I stedet tog vi på Laundromaten på Nørrebro.

Jeg har spist der før og husker det som et ganske ok sted. I dag blev jeg dog skuffet. Fik en Laundromat Club (tror jeg den hedder): Grillet kylling, bacon, salatblad, tomatskiver, hvidt toastbrød, kartoffelbåde, mayonaise.

Selve kyllingen var ok, men kartoffelbådene havde fået liiiige lidt for meget friture og brødet var noget kedeligt i det. Det værste var dog bacon. Jeg forventede noget knasende sprødt lækkert bacon. I stedet fik jeg en stor klump fedt i munden. AD! Det var ikke sprødt på nogen måde og der var virkelig alt for meget fedt. Det ville jeg mene også selvom man ikke er sart med fedt.

Det var godt nok ikke en god oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar