søndag den 26. juni 2011

En halv chipper

OPEN GYM

Øve double unders
Mobilitet
Led

En chipper er en laaang hård WOD. Noget med 100 lunges, 90 air squats, 80 box jumps.. etc. ned til 10 k2e (knees to elbows)..

Jeg valgte at tage en halv chipper:
- 50 lunges
- 45 air squats
- 40 box jumps
- 35 KB swings 16/12
- 30 push ups
- 25 atomic sit ups
- 20 pull ups
- 15 burpees
- 10 double unders
- 5 k2e

Det tog mig 35 minutter. Jeg tog mig ok med tid og holdte ok pauser.
Havde ikke set, at jeg kun skulle svinge 12 kg, så de 15 første sving var med 16 kg..
Alle push ups blev taget på tæerne og jeg lavede rigtige atomic sit ups på en tyk blød måtte. Tror jeg faktisk mit haleben godt kunne tolerere!
2 strict pull ups, resten i rød medium elastik.

Bonus:
2 x 10 goodmornings 15 kg

Dette var muligvis den sidste træning inden Roskilde. Nu må vi se, om jeg deltager i Roskilde-WOD'en tirsdag kl. 14. Jeg er lidt fristet, men det er også grænseoverskridende for mig at træne iblandt så mange mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar