onsdag den 15. juni 2011

Crossfit # 83

Åhhhhhhhh.. tænkte jeg, da jeg så dagens WOD. Overvejede faktisk på et tidspunkt, om jeg mon ikke havde lidt hovedpine og var nødt til at gå hjem. Sådan lige før WOD'en gik i gang. Haha. MEN jeg tog mig heldigvis sammen og blev.

Lidt makker-opvarmning og 400 m lunte-løb og så gik vi i gang med den nye øvelse, som jeg ikke kan huske navnet på, men de brugte den i finale-WOD'en i lørdags til Church Battle. En slags clean med håndvægte.
Vi skulle bare tage 3 med enten 10 kg eller 20 kg. Det var en lidt mærkelig fornemmelse i starten, men det gik da. Jeg fik endda at vide, at jeg ikke behøvede at komme så langt ned i squatten.. hehe.

Og så.. Slemme-WOD
Teams - 3 og 3 - skulle lave 4 runder af:
- 400 m løb
- roning
- sjipning

Alle skulle igennem 4 runder løb og tiden var, når sidste mand havde løbet sidste runde.
Jeg løb som jeg plejede.. ahem.
Roning gik ok. Prøvede at huske: Ben, ryg, arme. Strække arme.
D.U. gik ikke helt. Jeg kom op på 5-6 stykker. Og jo mere træt jeg blev, jo mere gik det galt, så til sidst sjippede jeg bare singles. Var også bange for at få pisk på armene.. Hehe.

Nåh, men det var jo en ganske effektiv cardio-WOD, som jeg overlevede.

******

Pr. 1/7 skifter mit abonnement fra træning 3 x om ugen til FRI træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar