søndag den 12. juni 2011

Crossfit # 81

Vores træner sagde godt nok, at det kun var opvarmning og vi ikke skulle give den gas. Men det var sgu lidt svært at lade være..

Opvarmning
2 x
20 dækslag
20 goodmornings
2 prowler
20 KB swings
20 box jumps

Jeg nåede ca. 1,5 runde. I dag har jeg stadig ømme baglår pga. goodmornings (selvom jeg kun brugte en træpind).

WOD
Turkish get up
3 x 2

Finisher:
4 x 400 m løb med 1 minuts pause

Så fik jeg lige prøvet Turkish get ups for første gang. Efter lidt tekniske vanskeligeheder, lykkedes det mig at bakse rundt med først 8 kg og så .. omend med møje og besvær.. 12 kg. De 12 kg var især svære med min svage venstre arm, men jeg kom da op. Sådan da.. hehe.


Det er en hel lille serie. Man skal op og ned i en bestemt rækkefølge og ALTID holde øjnene på KB, som holdes i strakt arm.

I fredags kunne jeg ikke helt overskue 4 x 400 m løb. Slet ikke efter jeg havde set, hvordan holdet før havde spurtet afsted. Jeg kan jo ikke spurte. Så jeg valgte den nemme løsning med at ro. Ikke at jeg ikke fik puslen op af det. Men måske skulle jeg have valgt det, jeg havde svært til. Jeg kunne bare ikke helt overskue, at jeg ville være nødt til at bruge enormt meget tid på løb. Jeg ville være så lang tid om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar