torsdag den 2. juni 2011

Precision Nutrition - super shakes

Jeg fortsætter stille og roligt med at ændre kostvaner ud fra Precision Nutrition-systemet.
Indtil videre har jeg spist grønt til morgenmad og protein til morgenmad.
Det går faktisk ganske godt. Dog kunne jeg sikkert godt spise endnu flere grøntsager.. og muligvis mere protein. Men det må jeg justere senere.

Nu gælder det mellemmåltiderne. Indtil videre har de mest bestået af rugbrød med pålæg. Eller knækbrød + frugt. Eller skyr/ylette med bær og mysli.

For at få mere protein ind i de måltider, vil den første uge af juni forsøge mig med super shakes. Mine shakes må dog undvære de såkaldte Greens (grøntsagskosttilskud).

Jeg blender ylette, lidt juice, 1-2 frugter, en håndfuld bær, 1 spsk hørfrøolie, lidt ingefær, 3 spsk proteinpulver og nogle gange også lidt grovvalsede havregryn.
Hvis jeg skal på arbejde, tager jeg 1 liter shake med til hele dagen.

Hvis jeg er hjemme, drikker jeg et stort glas formiddag og ligeledes om eftermiddagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar