mandag den 20. juni 2011

Crossfit # 84

Da jeg stod op efter 6,5 timers søvn, var jeg ikke klar til træning. Da jeg var i salen, var jeg ikke klar til træning. Efter træning var jeg stolt. Og lige nu føles det som laaang tid siden, jeg trænede.

Opvarmning
Sjipning
Led

20 OHS/perfekte squats
20 lunges
20 box jumps
1 minut kip
1 minut push ups

Der var ingen tid på og man skulle bare køre derudaf. Jeg nåede ca. 1,5 runde.

WOD
Triple tabata:
- roning
- atomic sit ups
- tire slams

1 minuts pause mellem hver øvelse

Jeg synes stadig det er svært at ro. Der er noget i min koordinering, der ikke passer. I dag fik jeg at vide, at jeg bøjer for meget i benene på vej frem. Andre gange får jeg at vide, at jeg ikke strækker armene på vej tilbage. Nåh. Det kommer nok.

Til atomic valgte jeg - af hensyn til mit sarte haleben - at lave planke. Da vi nåede runde 6, mente træneren, at jeg skulle tage knæene op mod armene så det blev lidt sværere.. Og det blev det så!

Bonus
Max rep curl af 50 % kropsvægt

Jeg tog ca. 1/4 af min kropsvægt.. hehe. Hårdt, men godt. 15 kg vægtstang er stadig udfordrende for mig, når det gælder curls.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar