mandag den 13. juni 2011

Crossfit # 82

"I dag skal vi bare hygge os", sagde træneren. Og det havde han da egentlig ret i :-)

Opvarmning
- 400 m løb
- 1 min. hollow rock
- 30 sek. ring rows
- 30 sek. kip
- 30 sek. push ups

Valgfri rækkefølge

WOD
Back squat
6 x 10

Man skulle finde en vægt, man kunne tage alle 6 sæt med.
Jeg endte med 30 kg. Det var lidt hårdt for benene til sidst, men det var mindst ligeså hårdt for arme/skuldre..

Finisher
Atomic sit ups - tabata

2 måtter under, foldet på midten. Nåede ikke 1. runde. Fik alligevel brandsår. Næste gang tager jeg planken. Virkelig.


>>>>> OPEN GYM

Mobilitet/yoga

Push up program
10-12-7-7-9

10 goodmornings med træpind

2 HSPU med 2 ab mats under

Så kunne jeg godt se, at min koncentration ikke var helt god og valgte at stoppe der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar