mandag den 22. august 2011

Crossfit # 95

I dag gav jeg den gas. Jeg pressede mig selv i hele WOD'en.. altså, måske lige med undtagelse af de 800 m løb, man startede med. Ahem. Men ellers er jeg helt stolt af mig selv! :-D

Inden WOD øvede vi shoulder press:
3 x 8
20-22-20


WOD

800 m løb
+ 3 runder af:
- 30 KB swing 24/16
- 20 v-ups
- 20 m bear crawl

Løb var som løb plejer. Jeg kom sidst, dog ikke vildt langt efter de andre.
Første runde KB: 20 x 16 kg, 10 x 12 kg.
Anden runde KB: 12 x 16 kg, resten 12 kg.
Tredje runde KB: 10 x 16 kg, resten 12 kg.

V-ups: Jeg rørte tæerne og benene var strakte. Men det var ligesom om, at mine hænder kastede sig ned til tæerne, som bevægede sig længere og længere ned mod gulvet, som tiden gik.

Bear crawls: Var forholdsvist nemt for mig. Ikke noget problem at bevæge mig med de strakte ben.

Tid: 14:51

MENMENMEN: Min ryg brokker sig. Der sidder noget i øverste del af ryggen, som bare ikke lover godt. Måske gav jeg den lige rigeligt gas med KB? Ingen ved det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar