onsdag den 31. august 2011

Crossfit # 96: Masser af plads på KB-hold

Sidst jeg var til Kettlebell var der fuldt hus og man skulle hele tiden passe på man ikke ramte naboen. Det var lige tæt nok.

I dag var vi så kun 3, så man kan sige, der var nok plads og tid til at blive rettet på.

2 runder:
- 15 one hand swing
- 15 air squat
- 15 press
- 15 lunges
- 15 OH swing
- 15 high ?pull?
- 15 r.o.j.
- 15 burpees

OH swing var bare almindelige crossfit-KB-swing, mens burpees var noget med at gå ned i push up. Op i push up og derfra springe hen i en squat og op. Lidt hårdere end crossfit-versionen! Haha. Man måtte godt skalere, hvilket jeg gjorde i første runde, men jeg var sej i anden runde. Sgu.

Vekslede mellem 8 og 12 kg i WOD'en.

Lunges tog jeg først et par stykker med 8 kg, men det kørte ikke helt for mig, så tog resten uden KB.

Man kan godt svede en smule ved den her WOD.

P.S. Jeg blev 2. hurtigst.

Finisher:
Mave-tabata (2 runder)
- sit ups med KB
- russian twist
- planke med skift
- atomic sit ups

Min ryg var ikke helt fan af atomic sit ups af en eller anden grund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar