lørdag den 27. august 2011

Fik lige lyst til at træne..

Nu var der jo ellers Fit As Fuck konkurrence i Valby med start kl. 11, men vejret var en kende kedeligt og desuden fik jeg pludselig lyst til at træne. Som i: Jeg har behov for at træne. Derfor tog jeg - efter at have grublet længe over, hvad jeg så skulle træne - til Open Gym.

Mit fokus var på at tage hensyn til ryggen, øve OHS og et par KB-øvelser.

- mobilitet/udstrækning
- rotationsøvelser
- squats (alm. bredde, smallere og til sidst med samlede ben)

Push up program, week 3, day 2:
10-12-8-8 (fik lyn-fra-en-klar-himmel-hovedpine her og måtte droppe de sidste 12)

OHS
15-15-20

Back extensions
11-11

Chin ups
3-2

2 runder af:
- 10 KB swing til squat
- 10 KB "sumo"
- 10 KB one hand swing (hver arm)
med 8 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar