lørdag den 13. august 2011

Vægtøgning

Jeg ved godt, det ikke er så tit, man hører det. Men nu hører - eller rettere læser - I mig sige det:

Jeg vil godt tage på.

Det har ligget lidt i baghovedet et stykke tid, men det er først nu, jeg efterhånden er klar til det. Hvis man kan sige det sådan. Jeg ejer ingen vægt, og vægten betyder i princippet ikke så meget for mig.
Alligevel kunne jeg godt tænke mig at tage mere på. Man kan stadig se mine ribben og mine hofter "stritter" stadig, selvom jeg har fået mere muskelmasse, efter jeg startede til crossfit.

Når det så er sagt, så må den mere systematiske vægtøgning vente lidt. Mentalt er jeg fyldt op med arbejde for tiden og synes ikke helt, jeg har det overskud, der skal til. F.eks. har jeg lige sovet 1,5 time på sofaen - noget jeg ellers ikke har gjort i måneder.

Og nu.. tid til aftensmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar