onsdag den 24. august 2011

Jeg savner..

.. Mobilitetsholdet, som jeg måtte undvære i går pga. p-møde og ryg. Havde ellers været til det 3 tirsdage i træk - og det er da også min plan at fortsætte hver tirsdag.

Jeg savner også lidt Kettlebell, selvom jeg kun har været til det 2 gange i alt. Der er bare noget over det. Måske er det fordi, man ikke skal løbe eller lave box jumps.. hehe.

Minus (på lige det her hold) # 1:at der ofte er for lidt tid til teknik. Når en øvelse er helt helt ny, så er der ikke meget tid til at lære den at kende, før man bliver kastet ud i en WOD, hvor øvelsen indgår. Måske kunne man droppe Finisher'en til fordel for mere teknik? Nåh, det bliver nok bedre, når man kender øvelserne.

Minus # 2: For mange folk på for lidt plads. Personligt bliver jeg lidt nervøs, når man hele tiden skal skotte til siderne for at sikre sig, at man ikke rammer eller bliver ramt af en KB str. stor.

Det var så ikke meningen, at minusserne skulle fylde så meget. Tag ikke fejl - jeg er blevet lidt forelsket i KB-konceptet og skal helt klart træne det meget mere. Juhuu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar