fredag den 5. august 2011

Crossfit # 91

Jeg har været lidt træt i min ryg i dag. Måske pga. de mange håndstand i går til træning?

Opvarmning
Øve d.u.: Det gik lidt trægt. Mine ben var lidt slappe i det og det kørte ikke med de double unders. Mine fødder vil så gerne bagud. I stedet for lige op. Eller bare lidt frem.

3 runder af:
- 1 rope climb
- 10 hollow rocks
- 10 step ups med vægt
- 10 KB swings eller snatch
- 5 hindu push ups

Rope climbs: Jeg kæmpede lidt med at vikle det om benet i 2. runde.


Hollow rocks: Måtte skalere i 2. runde. Kunne mærke ryggen knage.
Step ups: 8 kg KB tæt på kroppen. Var hårdere end jeg havde forventet.
KB swings: 16 kg. Gik ok.
Hindu: Ahem. Går ok den ene vej og slet ikke den anden vej.

WOD
På tid:
100 d.u.
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 push ups
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 pull ups
100 d.u.

Man skulle helst forsøge at lave d.u., så om ikke andet kunne man lave 100 forsøg på d.u... haha. Mine d.u. var stadig noget tvivlsomme, så det blev sådan lidt 2-3 single og 1 d.u.

Det irriterer mig i øvrigt meget, at jeg ikke kan de d.u. - især fordi min mand lige kan tage over 30 i træk..! Jeg har ikke været over 20 endnu. Og de sidste mange gange har jeg været under 10. Hm.. Eller 6.

Push ups og pull ups skulle tages: 10 push ups, 1 pull up, 9 push ups, 2 pull ups, 8 push ups, 3 pull ups etc..

Jeg tog 10 push ups med strakte ben, 1 strict pull up. Dernæst gik det så slag i slag med at skalere. Jeg startede hver push up runde med 1 rigtig push up og så ellers ned på knæ. Dog tog jeg 3-2-1 med strakte ben. Tror nok træneren råbte "Flotte push ups" - men om det lige var til mig, ved jeg ikke helt. Jeg havde for travlt med at pruste og svede til at kigge op..

Ved pull ups kunne vi skalere ved at lave negativer eller ring rows. Evt. lidt af hvert. Jeg måtte sande, at jeg ikke kunne lave mere end vist 3 negativer. Ikke hvis det skulle gå sådan meget langsomt. Så selvom jeg fik ros, så gik jeg hurtigt over til ring rows. De blev dog også lidt hårde til sidst.. hihi.


2. runde d.u. var.. æh.. ikke særligt pæne. Heller ikke singles. Mine arme var trætte og jeg var forpustet, så det blev lidt noget kluntet sjusket noget.

Tid: 18:25

Vi tænker ikke på, at nogen lavede tider på ca. 12 minutter. Rx. Nej. Det gør vi ikke.

P.S. Mine arme er trætte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar