torsdag den 4. august 2011

Crossfit # 90

Aahhh.. Kun 5 på holdet og så en overskuelig WOD. Rart.

Vi varmede op med en lille bitte sjippe-tabata.. 20 sek. arbejde, 10 sek. hvile.

Husk: Hold fødderne i lige linje. Vær afslappet. Brug håndleddene.

Power hang snatch: Jeg er ikke så gode venner med power hang. Af nogen slags. Og jeg er ikke gode venner med at have hænderne bredt på stangen. Over hovedet. I låsegreb.

Husk: Stangen kun lidt ned på låret. Ikke næsten ned til knæet. Stangen helt tæt på kroppen. Albuerne op ved high pull. Skulderblade sammen.


WOD
Team wod.
2 og 2 sammen.
Max tid håndstand
Max rep lunges

Mens den ene laver håndstand, laver den anden lunges. Når man ikke kan lave håndstand mere, skifter man.


Min makker og jeg lavede 232 reps på 9.53 minutter.

Enkelt. Men hårdt for mine håndled.

Fri leg
Pull ups: 2
Chin ups: 2
Pistols (bænk): 10 (hvert ben)

Nu skal jeg have æg og rejer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar