mandag den 31. oktober 2011

Crossfit # 110

Back squat
10-10-10-10 +
Max rep af 75 % af tungeste sæt

Mit blev til:
30-32-37-37
32 x 27 kg

Jeg kunne nok godt have taget mere i de sidste 2 sæt. Jeg mener.. jeg tog trods alt 45 kg 8 gange 20/10.. Men jeg syntes samtidig det var lidt svært at bedømme, da det var 2 rep mere i hvert sæt plus man skulle lave de mange løft til sidst. Derudover knirker mit venstre knæ. Det siger lyde, når jeg squatter (men ingen smerter der) og tidligere da jeg cyklede gjorde det en smule ondt.

Bonus: Jeg fik ros for min teknik.

Dagens mystiske: Jeg er åbenbart højere i venstre side end i højre. Jeg fik lov til at stå bagved vægtstangen og så blev jeg målt med en iphone (jojo) og det blev konstanteret, at min venstre skulder var højere end den højre... ?? Hvordan og hvorfor ved jeg ikke lige. Men det påvirkede min back squat, idet jeg hældte en smule skævt.

Mere bonus: Man kan faktisk godt lige tage en til og en til og en til, når der står en mand foran og en mand bagved og hepper og presser på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar