lørdag den 22. oktober 2011

Søvn, sixpack og Philips wake-up light

Fra Anna Bogdanova kom jeg lige over til hendes kæreste http://www.jacobsondergaard.dk/, som har et "sixpack på 6 uger"-program.
Her er søvnen bl.a. vigtigt i kampen for at få deller væk og muskler frem.
Han anbefaler mørklægningsgardiner - og et lysvækkeur, f.eks. Philips wake-up light.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=L6-V0lgsJqY

Det lyder jo alt sammen meget godt. Jeg kunne vældigt godt tænke mig at afprøve den lampe. Men hvad gør man, når man bor sammen med et andet menneske og det her andet menneske nærmest aldrig skal op på samme tid som en selv? Ja, jeg spørger bare.


2 kommentarer:

  1. Uh, tak for tippet om Jacob Søndergård. Slet ikke uinteressant.

    Jeg forstår heller ikke wake-up light i forhold til par. Måske er der en grund til, at kvinden i en af deres reklame-spots sover alene?

    SvarSlet
  2. Jeg kunne så godt tænke mig at prøve at vågne til svagt lys, der bliver stærkere og stærkere. Det må være virkeligt rart.

    SvarSlet