mandag den 17. oktober 2011

Nej, nej gå væk.

Jeg vil ikke til at være syg.

Kender I det? Man tager på arbejde med en tung, men forholdsvis svag hovedpine i baggrunden, som i løbet af dagen stiger langsomt. Man mærker, hvordan halsen er irriteret og hvordan kroppen bliver mere og mere rastløs. Ikke øm som sådan. Den kan ikke finde ro og ved ikke, hvad den vil.
Energiniveauet daler og man har følelsen af at "hænge" i ansigtet. Nåh ja, der er også lidt snot.

Og imens man - efter arbejde - får 1 times virkelig skøn massage, så mærker man, hvordan der kommer mere og mere snot. I løbet af en time! Dertil kommer, at jeg begynder at fryse og først efter over 1 time er jeg ved at få varmen trods te og tæppe.

Åh, jeg er lidt knotten.

Er det noget kage? Ja, jeg fik godt nok lækker chokoladekage på job (og et par karameller), men nu har jeg behov igen.

2 kommentarer:

  1. Øv øv, det er bare irriterende :(
    Jeg kender godt det der med at have lyst til at spise søde sager når ens energiniveau er i bund og selvom ens fornuft siger ta' dig en kop te eller noget frugt - så er det bare ikke det man har lyst til! Jeg håber du får det bedre med eller uden kage :)

    SvarSlet
  2. Det er lidt det samme i dag. Jeg har fri, så det er lidt trælst, men håber samtidig at jeg kan klare det i løbet af i dag, så jeg bliver fri for at sygemelde mig i morgen. Min kost er markant mere sparsom, når jeg er (halv)syg - og ikke altid lige hensigtsmæssig.. hmm.

    SvarSlet