mandag den 24. oktober 2011

Crossfit # 108

WOD
Team 3 og 3
Max distance roning på 35 min.

Lige ud af landevejen. Vi skiftede efter ca. 300 m.
Jeg må indrømme, at jeg godt kan lide at ro. Det er fedt at ro. Det er ikke fedt at løbe. Jeg kan lide at ro, selvom jeg stadig laver "stripper-roning", dvs. jeg strækker benene og SÅ kommer resten af kroppen. Så det øvede jeg mig på i dag. Det kommer nok en dag. Hehe.

Finisher
Hollow rock tabata

Føj for den. Så har jeg ikke sagt for meget.
Vi lavede versionen, hvor vi har bøjede ben og bøjede arme (foran kroppen). Det blev det ikke meget nemmere af. Skuldre fri, lænd fri, rulle rulle, ikke bruge benene.

Føj.

2 kommentarer:

  1. Jeg så godt sidste ende af roningen - det så rimeligt dræber-agtigt ud med mine øjne. Men der er ikke noget som roning der kan få mig til at skulle kaste op.
    Og hollow rock tabata- den var vi også igennem - og jeg er enig AV for den!!!

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt mærke hollow rock i min mave i dag. Selvom jeg holdte ret mange pauser i de sidste par runder.. Ahem.

    Jeg må øve mig på roningen. Har fået et par tips på motion-online :-)

    SvarSlet