lørdag den 1. oktober 2011

Crossfit # 103

I dag var vi 17 på holdet, selvom der max er plads til 15. Alle havde logget sig ind. Hm. Mystisk.


Opvarmning:
- led
- øve roning (5 hold, alle roer på skift 300, 200 100 m)

WOD
Tabata:
- højre arm one arm swing
- venstre arm one arm swing
- højre arm clean
- venstre arm clean

24/16 kg

Der var ikke flere 12 kg KB, så jeg tog 10 kg til one arm swing, hvilket viste sig at være passende. Var dog nødt til at skifte til 8 kg i de sidste 2 runder med venstre arm.
En fin øvelse, som ikke volder mig helt store problemer...

Som i modsætning til CLEANS.

Jeg har kun lavet KB cleans ganske få gange før, så teknikmæssigt var jeg ret grøn. Og selvom vi brugte god tid på at øve inden WOD'en, så kunne jeg mærke, at jeg åbenbart ikke havde styr på teknikken, fordi jeg blev ved med at klaske KB op på håndleddene på den forkerte måde. Slask. Slask. Av. Når jeg skulle holde fokus på ikke at smadre mine håndled, røg fokus fra at holde KB i midterlinjen. Hm. Det burde kunne kombineres. Mine håndled havde også svært ved at være lige.

8 kg var udfordrende nok.

Sad med lidt is på højre håndled, da jeg kom hjem...

http://www.youtube.com/watch?v=h7rib_DhL2s&noredirect=1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar