søndag den 16. oktober 2011

Når man har drukket..

.. er kostrytmen - og -kostmængden - lidt mystisk og anderledes.

I går drak jeg ca. 6-7 stærke gode drinks sammen med 2 skønne damer, hvilket har betydet at jeg i dag stod op ved 12-tiden med en stædig hovedpine.

Kosten i dag:

Middag:
En portion skyr med blåbær, rosiner, blåbærsirup og rosiner
1 banan

Eftermiddag:
1 æble
1 shawarma durum
1 lille portion pommes frites

Aften:
1 banan
2 skiver rugbrød med spejlæg
en halv avocado
et lille glas smoothie med bær, banan, proteinpulver, kanel, a38 og vand

Har taget 2 x 2 pamol for hovedpinen og drukket en del vand + saftevand. Jeg har fundet ud af at jeg kan bælle saftevand dagen derpå, mens jeg nogen gange skal tvinge mig til at drikke vand (i den rette mængde)
:-)

Træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar