torsdag den 13. oktober 2011

Crossfit # 106

Dagens træning bød på 3 "små" dele:

a) 4 x L-sit 1 minut
    Man gik sammen med en makker. Den ene sad L-sit, mens den anden lavede/øvede double unders.
    Jeg sad et par sekunder med strakte ben og måtte så gå over til bøjede ben. I 3. runde måtte jeg kapitulere
    midt i runden og lave planken med benene på bænken. I 4. runde måtte jeg helt ned på gulvet og lave
    planken. Nøj!

b) Pendlay row
    5 x 12
    En slags bent over row, men med helt vandret ryg. Man måtte godt bøje i benene. Der skulle være fokus
    på teknik, hvilket virkelig var godt i dag, for selvom jeg havde god teknik, så kunne jeg bare ikke løfte
    særligt meget. Jeg måtte tage den lille stang (nogen siger 8 kg, nogen siger 11 kg), da jeg knap kunne løfte
    15 kg stangen op til brystet. Oh well. Med vægtskiver på var jeg oppe på mellem 13 og 16 kg.. Jeg nåede
    4 runder og kun en enkelt runde kunne jeg tage alle 12 gentagelser i træk. Min lænd kunne godt
    mærke det løft. Nøj!
   
c) KB swing tabata
    Øjenhøjde. 8 runder. 20 sek. arbejde, 10 sek. hvil.
    16 kg i vist 3 runder og 12 kg i resten. Nøj! Men et mindre "Nøj" end de 2 andre dele.. hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar