søndag den 9. oktober 2011

Tælle kalorier er drønkedeligt og besværligt

.. og det har gjort at mad og kost blev.. irriterende.. - og ikke rart, dejligt og noget jeg glædede mig til, som jeg plejer.

Så nej, min tålmodighed på det område har været ret lille. Jeg fik dog skrevet lidt ned i dag:

Morgenmad:
203 g vand

61 g Urtekram æble&kanelgrød
2,5 dl vand
82 g banan
28 g kylling

= 316 kcal

Formiddag:
148 g æble

= 76 kcal

Formiddag+eftermiddag:
180 g a38
40 g proteinpulver
7 g hørfrø
10 g mandler
7 g rapsolie
160 g skovbær
63 g vand
133 g banan

203 g vand

= 567 kcal

Frokost:
0,7 l vand

Fuldkornsbagel med laks, tomat, agurk, salat (købe-bagel)
Blomkålssalat (rester fra i går)
Købe-frikadelle fra Netto (som ikke smagte godt)
Gulerod

Jeg har dog ikke helt opgivet og vil forsøge at skrive ned i andre weekender, indtil jeg har en nogenlunde idé om, hvad jeg indtager på en dag - og i de forskellige måltider. Jeg synes dog allerede nu at kunne se, at jeg slet ikke indtager nok, hvis jeg vil tage på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar