lørdag den 14. april 2012

Mærkelig krop

Træning i dag kl. 10 blev afmeldt, da min ryg de sidste par dage har været lidt mærkelig.

Det er lidt svært at forklare, men det føles lidt som om, at der er en uro/lille snurren/ubehageligt stræk, når jeg bøjer frem og ned mod gulvet.
Siden er denne uro/snorren/stræk rykket sig hen over højre balle og ned i højre ben - som også er der, selvom jeg ikke bevæger mig på bestemte måder.

Jeg glæder mig utroligt meget til at få fysiurgisk massage kl. 14! Har ikke fået massage i over 5 uger, og har en idé om at jeg er meget spændt hen over lænden og jeg er lidt nervøs for at der pludselig er noget der sætter sig fast. Nu er jeg også vant til at få en halv times massage hver anden uge, så jeg har også lidt abstinenser.. hehe.
Dog mener jeg seriøst, at man bør unde sig selv massage om ikke så tit som jeg, så hver eller hver anden måned.

Dels forebygger man spændthed og får løsnet op.
Dels er det tid til kun dig.
Dels øger det din kropsbevidsthed.
Dels er det bare rigtigt rart.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar