fredag den 20. april 2012

nemlig.com

Jeg køber mest ind. Og jeg er træt af at stå i køer, af at gå til og fra Netto, at slæbe mig skæv af tunge bæreposer.. Efter fleres anbefalinger bestilte jeg i går før kl. 24 for over 400 kr. varer hos nemlig. Man skal bestille for over 400 kr, hvis man vil have varerne dagen efter. Da jeg bestilte efter kl. 14, kunne jeg vælge levering mellem kl. 14 og 20. Jeg valgte mellem kl. 17 og 18. Levering koster 39 kr.

Da jeg ikke rigtigt havde lavet madplan, blev det mest basisvarer efter kodeordet: Frost og dåser (eller hvad der nu er tungt).

I dag - få minutter over kl. 17 - ringede det på døren og så blev der afleveret poser med dejlig mad. Helt hen til min hoveddør. Det hele så fint ud. Som bonus fik jeg gratis en plade chokolade (fyyy), et par tebreve og en juice.

Nu har jeg kokosmælk, hakkede tomater, tomatpuré, frostgrønt, frosne bær, pasta, ris m.m.

Selvfølgelig er det lidt dyrere, men hvis man tager sig sammen og laver en madplan og køber ind efter den, minimerer man impulskøb og sparer på den måde lidt penge.

Det bliver nok planen at købe ind hos nemlig mindst 2 gange om måneden. Nu ser vi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar